Vår metode

Få et bedre innblikk i hvordan vi jobber med våre kunder

Markedsføring uten et mål er som å spille golf uten et hull

Vi mener noe av det viktigste man kan ha innen markedsføring er rutiner og planer. Derfor har vi med tid og erfaring laget en transparent arbeidsmetode som vi bruker hos de fleste kundene våre.

Målet med arbeidsmetoden vår er at du som kunde skal føle at du henger med gjennom hele prosessen, ved å ha god oversikt over hva som skal skje når i de forskjellige fasene.

Arbeidsmetoden gjør det også enklere for våre ansatte å strukturere arbeidet i hverdagen, slik at du som kunde får den oppmerksomheten du ønsker til riktig tid. Du kan lese mer om hvert steg i vår prosess under.

Første samtale

Vi starter alltid med en hyggelig, uforpliktende samtale. De fleste velger å ta dette digitalt, men vi møter deg gjerne også fysisk i et av våre lokaler for en kopp kaffe. I denne samtalen går vi gjennom hvor du er i dag, hvor du vil og vi råder deg til hvilke løsninger som er best for din situasjon.

1

Tilbud og kontrakt

Basert på tilbudet og hvilke tjenester du skal ha, tar vi et oppstartsmøte. Der forklarer din konsulent prosessen de neste ukene, og vi graver dypere i målgrupper, muligheter, design o.l. sammen. Her legger vi deg også til i relevante mapper og vårt prosjektverktøy, slik at du kan ha oversikt fra hvor du vil.

2

Oppstartsmøte

Basert på tilbudet og hvilke tjenester du skal ha, tar vi et oppstartsmøte. Der forklarer din konsulent prosessen de neste ukene, og vi graver dypere i målgrupper, muligheter, design o.l. sammen. Her legger vi deg også til i relevante mapper og vårt prosjektverktøy, slik at du kan ha oversikt fra hvor du vil.

3

Publisering og drift

Når vi kommer til dette punktet bretter vi opp ermene og setter i gang med arbeidet for deg. Som kunde hos oss får du jevnlige oppdateringer underveis i arbeidet, samt tilgang til vårt prosjektverktøy slik at du også kan følge med på sidelinjen.

4
1

Første samtale

Vi starter alltid med en hyggelig, uforpliktende samtale. De fleste velger å ta dette digitalt, men vi møter deg gjerne også fysisk i et av våre lokaler for en kopp kaffe. I denne samtalen går vi gjennom hvor du er i dag, hvor du vil og vi råder deg til hvilke løsninger som er best for din situasjon.

2

Tilbud og kontrakt

Etter første konsultasjon går vi sammen internt hos oss for å gi deg et godt tilbud de tjeneste som er relevant for den situasjonen du står i idag. Tilbudet blir sendt til deg på epost, og kan signeres digitalt når du har lest gjennom - enten alene, eller sammen med én av oss hvis du ønsker det.

3

Oppstartsmøte

Basert på tilbudet og hvilke tjenester du skal ha, tar vi et oppstartsmøte. Der forklarer din konsulent prosessen de neste ukene, og vi graver dypere i målgrupper, muligheter, design o.l. sammen. Her legger vi deg også til i relevante mapper og vårt prosjektverktøy, slik at du kan ha oversikt fra hvor du vil.

4

Publisering og drift

Når vi kommer til dette punktet bretter vi opp ermene og setter i gang med arbeidet for deg.
Som kunde hos oss får du jevnlige oppdateringer underveis i arbeidet, samt tilgang til vårt prosjektverktøy slik at du også kan følge med på sidelinjen.

SKREDDERSYDD

Vi hjelper din bedrift på nett

Vi skreddersyr løsningersom passer dine behov og mål. Enten du trenger en imponerende nettside, åklatre i søkeresultatene i Google, eller en fast sparrepartner på digitalmarkedsføring, er vi her for å hjelpe deg med å vokse.

Nysgjerrighet

Vi er alltid nysgjerrige på kundene våre og hva de trenger. Dette hjelper oss med å finne gode, og varige løsninger som fungerer på kort sikt og samtidig legger et solid grunnlag for langsiktig suksess. Vi mener at nøkkelen til kundetilfredshet ligger i vår evne til å tilpasse oss og imøtekomme individuelle behov.

Ryddighet

For å skille oss ut i bransjen er vi opptatt av å være ryddige, profesjonelle og servicevennlige. Alle har sine unike behov når det kommer til oppfølging, og vi gjør vårt ytterste for å tilpasse oss individuelt. Men som en fast standard kan du alltid forvente oversiktlige tilbud, kontrakter, fakturaer og rapporter når du jobber med oss.

Lidenskap

Markedsføring er en stadig skiftende disiplin, som endrer seg nesten like ofte som vi bytter sokker. For å levere virkelig gode resultater, må man være lidenskapelig opptatt av faget. Denne lidenskapen, sammen med en ekte interesse for våre kunders suksess, er hjertet av hva vi streber etter.

Vil du ha en gratis konsultasjon?

Har du spørsmål eller ønsker å digitalisere din bedrift med Replan? Ikke nøl med å ta kontakt med oss!
Takk! Meldingen har blitt sendt, og vi tar kontakt med deg.
Oops! Her har det skjedd noe feil. Forsøk å sende en epost direkte - eller ringe.