Skip links

Å drive med markedsføring uten en plan er som å spille golf uten et hull

Vi mener noe av det viktigste man kan ha innen markedsføring er rutiner og planer. Derfor har vi med tid og erfaring laget en transparent arbeidsmetode som vi bruker hos de fleste kundene våre.

Målet med arbeidsmetoden vår er at du som kunde skal føle at du henger med gjennom hele prosessen, ved å ha god oversikt over hva som skal skje når i de forskjellige fasene.

Arbeidsmetoden gjør det også enklere for våre ansatte å strukturere arbeidet i hverdagen, slik at du som kunde får den oppmerksomheten du ønsker til riktig tid. Du kan lese mer om hvert steg i vår prosess under.

Oppstart

Før vi setter i gang med nye prosjekter har du hatt 2 samtaler med oss. I et førstegangsmøte ser vi på helheten, mens i workshop går vi mer i dybden sammen.

Vi er et personlig digitalbyrå, og tror at en tett relasjon med deg og dine utfordringer er nøkkelen til å levere gode resultater på markedsføringen. Vi kaller oss selv det personlige digitalbyrået. Derfor tror vi på at en tett relasjon med deg som kunde og dine utfordringer, er nøkkelen til at vi kan levere gode resultater på markedsføringen for din bedrift. Våre kunder har også nevnt at disse oppstartsmøtene gjør at de føler seg tryggere på prosessen videre.

Startsamtalen fokuserer på deg som kunde, og ditt behov, slik at vi kan planlegge for hva som vil fungere best for optimale resultater.

Workshop

Etter første samtale setter vi oss ned og drøfter problemene dine, og utarbeider en plan videre på hva vi mener vil gi de beste resultatene. Dette kan være utforming av målgrupper, budskap eller trafikk.

Under workshopen setter vi også mål å jobbe mot, tilpasser budskap og lignende.

Aktiv periode

Etter workshop bretter vi opp ermene og setter i gang til avtalt tid. Her settes utforming og design av nettside, SEO eller annonser i gang.

Vi gir deg en oppdatering når ting publiseres, og hvordan det ser ut, slik at du alltid har kontroll og henger med.

Evaluering

Vi analyserer og justerer hele tiden underveis i prosessen. Som å pusse på et gullsmykke, så blir resultatene klarere og blankere underveis.

Hver månedsslutt går vi over de samlede resultatene. Da ser vi på hva som har blitt gjort for å evaluere hva som kan gjøres enda bedre. På den måten sørger vi for at du alltid er best mulig synlig digitalt.

Rapportering

Etter at vi har gjort månedsevalueringen, samler vi alt i et komplett, lettforståelig dokument som vi sender til deg. Om ønskelig kan vi også gå gjennom rapportene sammen i starten.

Vi rapporterer ærlig, og i rapporten ser du hvordan ting har gått, hva vi tenker har vært bra og hva som kan gjøres bedre.

Digital synlighet skal være tilgjengelig for alle - også deg.

Oppstart

Før vi setter i gang med nye prosjekter har du hatt 2 samtaler med oss. I et førstegangsmøte ser vi på helheten, mens i workshop går vi mer i dybden sammen.

Vi er et personlig digitalbyrå, og tror at en tett relasjon med deg og dine utfordringer er nøkkelen til å levere gode resultater på markedsføringen. Vi kaller oss selv det personlige digitalbyrået. Derfor tror vi på at en tett relasjon med deg som kunde og dine utfordringer, er nøkkelen til at vi kan levere gode resultater på markedsføringen for din bedrift. Våre kunder har også nevnt at disse oppstartsmøtene gjør at de føler seg tryggere på prosessen videre.

Startsamtalen fokuserer på deg som kunde, og ditt behov, slik at vi kan planlegge for hva som vil fungere best for optimale resultater.

Workshop

Etter første samtale setter vi oss ned og drøfter problemene dine, og utarbeider en plan videre på hva vi mener vil gi de beste resultatene. Dette kan være utforming av målgrupper, budskap eller trafikk.

Under workshopen setter vi også mål å jobbe mot, tilpasser budskap og lignende.

Aktiv periode

Etter workshop bretter vi opp ermene og setter i gang til avtalt tid. Her settes utforming og design av nettside, SEO eller annonser i gang.

Vi gir deg en oppdatering når ting publiseres, og hvordan det ser ut, slik at du alltid har kontroll og henger med.

Evaluering

Vi analyserer og justerer hele tiden underveis i prosessen. Som å pusse på et gullsmykke, så blir resultatene klarere og blankere underveis.

Hver månedsslutt går vi over de samlede resultatene. Da ser vi på hva som har blitt gjort for å evaluere hva som kan gjøres enda bedre. På den måten sørger vi for at du alltid er best mulig synlig digitalt.

Rapportering

Etter at vi har gjort månedsevalueringen, samler vi alt i et komplett, lettforståelig dokument som vi sender til deg. Om ønskelig kan vi også gå gjennom rapportene sammen i starten.

Vi rapporterer ærlig, og i rapporten ser du hvordan ting har gått, hva vi tenker har vært bra og hva som kan gjøres bedre.

Digital synlighet skal være tilgjengelig for alle - også deg.

Høres dette ut som noe for deg og din bedrift?