fbpx


Måtte ansette flere og økte inntektene med 10% på under 6 måneder

Tiger Service er et renholdsbyrå for bedrifter, offentlige etater og lignende i Ullensaker. De har vært aktive i lokalområdet i over 20 år, og har flere store, faste kunder. 

Til tross for suksess med referanser fra eksisterende kunder, ønsket de en tydeligere digital tilstedeværelse med digital markedsføring, for å nå ut til flere lokale bedrifter, og få flere henvendelser til tigerservice.no.

Tiger Service

Ny nettside, annonsering og bedre ranking i Google

Tigerservice har stort sett alltid jobbet etter referanser fra fornøyde bedriftskunder. Likevel savnet de en sterkere digital tilstedeværelse med en oppdatert nettside og annonsering. Behovet for tilstedeværelsen ble naturlig nok forsterket da pandemien traff.

“Vi har ikke vært digitale tidligere. Vi har hatt en veldig enkel nettside som vi ordnet selv, men opplevde ikke at det kom kunder derfra, og at den stort sett var helt stillestående. Jeg er heller ikke en selger, så at kunden heller kommer til oss er helt optimalt. Etter at RePlan kom inn har vi måtte ansatte flere.”

Barbro Holth, daglig leder i Tiger Service

 

 

Hva vi gjør for Tiger Service 

Tiger Service valgte å begynne med en nettside fra RePlan, for så å gå videre med annonsering på relevante plattformer etter anbefaling av oss.

Samarbeidet pågår fortsatt, og i dag får Tiger Service AS henvendelser fra relevante bedrifter i Ullensaker på renholdstjenester, og har hatt en økning i driftsinntekter på ca. 10% etter at samarbeidet vårt startet.

Utover dette har vi sørget for en tydeligere lenkestruktur og tilstedeværelse i Google, og de lister høyere opp enn tidligere. Dette på bakgrunn av at søkeord- og fraser kommer tydeligere fram i innholdet og i lenkestrukturen.

 

Løsning

I samarbeidet med Tiger Service har vi laget en ny nettside, og kjørt annonser på søkemotorer.

Vi begynte med å flytte og fornye nettsiden deres, for å få et friskere utseende og senke terskelen for å ta kontakt for nye besøkende. Når vi laget nettsiden hadde vi fokus på bruke relevante søkeord og fraser, slik at de dukket opp høyere i de organiske søkeresultatene i Google. Deretter rettet vi fokuset mot søkeannonsering i Google Ads, slik at de også dukker opp på topp når kunder aktivt søker etter lignende tjenester de tilbyr. 

Fokuset har deretter vært på å optimalisere annonsene som kontinuerlig kjøres, slik at de treffer det geografiske lokale området de tilbyr renholdstjenester i. 

 

Vil du ha hjelp med markedsføringen? 

 

Ta kontakt med oss her.

 

Benytt kontaktskjemaet, ring oss eller send en e-post

Kringkollen 22, 0690 OSLO

+47 45 111 000

[email protected]